Kliendileht on populaarne ja kulutõhus reklaam- ja turundusmaterjal. Selle üks peamisi eeliseid on mitmekülgsus. Kliendilehte saab levitada mitmel viisil, sealhulgas poes, posti teel või isegi erinevatel üritustel. Kliendilehti on lisaks kõigele ka lihtne kujundada ja printida, mis teeb need kiireks ja tõhusaks viisiks klientidele oma sõnumi ja pakkumiste edastamiseks.
Poeketid suudavad kliendilehtedega tagada, et nende voldikud jõuavad inimesteni, kes on nende toodetest või teenustest kõige tõenäolisemalt huvitatud. Kui Maxima kliendileht saabub postkasti inimesele, kes elab Maxima poe läheduses, siis on loomulikult palju suurem võimalus, et inimene on huvitatud selles sisalduvatest pakkumistest. Kui aga Maxima poodi läheduses ei ole, puudub ettevõttel vajadus Maxima kliendileht selles piirkonnas inimestele postkasti saata ja sellega kaasnevaid kulusid teha.
Siin on veel mõned põhjused, mis Maxima kliendileht või mõne muu poeketi kliendileht on kasutamiseks väga efektiivne lahendus.
Kliendilehed on kulutõhus turundustehnika
Postkastide kaudu kliendilehtede postitamise hind on suhteliselt madal ja nende levitamise kulud on oluliselt madalamad kui näiteks efektiivse digitaalse turunduse strateegiasse investeerimine. Lisaks saab kliendilehti kasutada ka suurte koguste printimiseks ja seejärel juba nende laiali jagamiseks.
Digitaalselt printimisel saab luua teravaid pilte ja sisu, mis avaldab inimestele muljet. Esmamulje on aga tähelepanu köitmisel äärmiselt oluline ning meeldiv kujundus ja tuttavad visuaalsed kujundid loovad tingimused inimeste tähelepanu saavutamiseks.
Kliendilehed on laetud olulise teabega
Lisaks visuaalselt meeldivale paigutusele on kliendilehed ideaalsed, et anda nii palju teavet kui parasjagu vaja. Nad võivad sisaldada ettevõtte logosid, kontaktandmeid, pilte ja loomulikult teavet reklaamitavate toodete või teenuste kohta.
Kuigi kliendilehed võivad sisaldada piisavalt palju teksti ja nende kujundamisel on vähem piiranguid on ülioluline lisada sinna siiski ainult vajalikku teavet, leides õige tasakaalu kogu vajaliku info lisamise vahel, samas mitte muutes seda kliendilehte raamatu vääriliseks lugemismaterjaliks.
Ideaalse kliendilehe loomiseks tuleks pildid ja tekst esitada hõlpsasti loetavas paigutuses. Tekst peaks olema lühike, kuna see muudab selle hõlpsamini loetavaks ning annab kogu kontseptsioonile palju parema väljanägemise.
Visuaalselt meeldiv
Tähelepanu äratav värviline, pilte ja pilkupüüdvaid päiseid sisaldav paigutus võib aidata kliendilehel köita võimalike klientide tähelepanu. Erinevalt tasulisest veebireklaamist on kliendilehed tihti visuaalselt palju meeldivamad ja potentsiaalsete klientide tähelepanu köitmiseks saab neid kujundada erinevas stiilis.
Sihib konkreetset demograafiat
Tiheda asustusega piirkondades levitatakse kliendilehti kõige sagedamini lihtsalt tavaliste kirjakastide kaudu. Selline kliendilehe levitamise strateegia on üks parimaid ja kulutõhusamaid meetodeid kohaliku demograafilise sihtgrupi kaasamiseks, kuna kliendilehed ei jõua üldiselt rohkemate inimesteni, kui konkreetsel aadressil elava perekonnani. Isegi digiturundus ei jõua kunagi nii täpselt sihtgrupini ja see annab kulutõhususe ja sihtgrupini jõudmise saavutamisel märkimisväärsed eelised.